FUEL SYSTEM CLEANER – čistač sustava goriva

Kad god se vozilo vozi, pumpa za gorivo šalje gorivo u motor kako bi došlo do procesa izgaranja. Sav višak goriva vraća se u spremnik putem povratne linije.‎ Gorivo se dobiva iz sirove nafte postupkom destilacije. To stvara hlapljive organske spojeve koji isparavaju na sobnoj temperaturi i lijepe se za metalne površine kao smeđi, ljepljivi ostaci. Oni se lako mogu prepoznati gledanjem pretočnog pištolja za punjenje goriva.

Ti takozvani ostaci gume, smole i laka mogu se naći u cijelom sustavu goriva i uzrokovati sužavanje presjeka cijevi i u konačnici više se ne mogu postići potrebne brzine protoka.

To dovodi do sljedećih problema:
• Smanjene performanse pri tegljenju ili vožnji uzbrdo.
• Grubo pokretanje i grubi prazni hod.
• Sporo ubrzanje ili loš odziv motora.
• Potpuni kvar motora.
• Prljavi ili blokirani injektori mogu uzrokovati otežano paljenje.
• Vozilo trza i trese se na semaforima ili tijekom prometnih gužvi.

U najgorem slučaju, vozilo se više ne može pokrenuti.

Dodatna prepreka ugađenom radu motora je kondenzacija. Kada upravljate vozilom, razina goriva u spremniku se smanjuje. Svježi zrak se usisava kako bi se omogućilo izjednačavanje tlaka u sustavu. Ovisno o vremenskim uvjetima, postoji veća ili manja količina vlage u zraku, koja se kondenzira zbog blagih temperaturnih razlika (dan / noć). Tako se u spremniku za gorivo formiraju naslage vode koje se šire po cijelom sustavu putem pumpe za gorivo.

Rezultati su:
Budući da voda nema svojstva podmazivanja, povećano je trošenje na svim dijelovima zbog nedovoljnog podmazivanja.
• Mlaznice (injektori) se mogu početi lijepiti.
• Motor radi grubo.
• Problematična pumpa za gorivo.

Uvođenjem bezolovnog goriva olovo je zamijenjeno alkoholom. To se također naziva alkoholnim gorivima. Budući da je alkohol higroskopan, naslage vode u spremniku uklanjaju alkohol iz goriva, uzrokujući da gorivo izgubi otpornost na „kuckanje“ motora. Kemijska reakcija između vode i goriva tako stvara agresivnu smjesu vode i goriva.

Stručnjaci upozoravaju na oštećenja komponenti izrađenih od aluminija, s povećanom mješavinom vode i alkohola (također kada se koriste E10 goriva). U konačnici, to je zbog korozivnog učinka agresivnog alkohola u vodenoj smjesi, kao i bioetanola. To također dovodi do povećanog trošenja ventila i sjedišta ventila. Učinak na plastifikatore u gumenim i plastičnim dijelovima također može dovesti do poroznih i lomljivih komponenti.

Dugoročno gledano, bit će pritužbi kupaca na performanse motora. Servis pokušava pronaći grešku i počinje zamjenjivati dijelove. Međutim, budući da su uzrok i naslage oksidiranog goriva u sustavu goriva i agresivna mješavina alkohola i vode, kupac će se vratiti u servis nezadovoljan jer pravi problem nije riješen. Postoje visoki troškovi i dugotrajna pretraživanja povezana s ovom pogreškom.

Fuel System Cleaner

S‎Fuel System Cleaner‎ čistačem sustava goriva, svi ti problemi su stvar prošlosti. Čistač sustava goriva veže vodu i gorivo u stabilnu i visoko podmazujuću emulziju. Voda gori kao normalno gorivo. Osim toga, proizvod otapa sve ostatke gume, smole i laka u cijelom sustavu na molekularno fin način tako da se sigurno uklanjaju tijekom izgaranja. Sustav goriva optimalno je podmazan, osigurane su specifikacije protoka goriva specifične za proizvođača, a mlaznice za ubrizgavanje rade kao nove.

Proizvod se jednostavno dodaje u sustav goriva svakih 10.000 km. Jedna bočica sadrži 300 ml i dovoljna je za do 80 litara goriva. Ovaj proizvod je uspješno testiran na učinkovitost od strane‎TÜV‎certifikacijske kuće. Osim toga, ispitivanja koja provode akreditirane neovisne institucije pokazala su da je naš proizvod u potpunosti kompatibilan sa svim komponentama i načinima rada u sustavu goriva.

Kontakti

PENA AUTOKOZMETIKA d.o.o.

Gospodarska 8

10451 Pisarovina

Telefon: 

+385 (0)1 3375-719

E-mail: 

pena@pena.hr

OIB: 

27073808980


Copyright © PENA Autokozmetika d.o.o. Sva prava pridržana.